tirsdag den 29. maj 2012

Daisy af Michael Miller

Så er det næste projekt ved at være køre klar.

Jeg har inde på STOF & STUFF - Stof, Metervarer, Garn, Gaveideer og Tekstil i ... www.stofogstuff.dk fundet det smukkeste Daisy mønster af Michael Miller og det må jeg bare sy en kjole af.
Min tanke er at det kun er selve skørtet og lukningen omme i nakken, som skal være af Daisy stoffet, til selve overdelen, vil jeg finde en farve som passer til.

Jeg kan i øvrigt anbefale Stof og Stuff forretningen, jeg har 2 gange bestilt via nettet, og har så selv valgt at hente mine indkøb i deres butik i Hornslet, som er en lille butik, fyldt med en masse nips, og et herlig udvalg at tekstiler, mønstre og div. tilbehør.

Den kjole som jeg vil sy, er den i baggrunden, den er vist fra ryggen på billedet.

En erfaring, jeg nu har gjort mig, er. Vil man ikke lave en kjole i helt ens mønster. Så sørg for at man kan finde  noget stof som passer til, det i forvejen købte stof. Jeg har nu måtte købe en meter mere af Daisy stofet for at lave kjolen helt i samme mønstre, da jeg ikke har kunne finde den fine korale farve som er på stoffet :( Men det skal nok blive godt, håber jeg ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar